Monday 31 December 2012

Cele mai bune carti ale anului 2012..^^

Hmm, am zis sa fac si eu un top.

Cele mai bue 9 carti ale anului sunt:
(Sunt 9 pentru ca, astea mi s-au parut cele mai reusite..)

1. Spulbera-ma de Tahereh Mafi - Pur si simplu, credeam ca Academia Vampirilor a fost genaialaa! Dar, cartea asta ma lasat efectiv fara suflare. Descrierile sunt absolut geniale. Ce mai, defapt fiecare cuvant e genial. Deabia astept volumul al 2lea.

2.Seria "Academia Vampirilor" de Richelle Mead - Seria are si suspans si umor si, muuult dragoste. E adorabila. Vorba lui Roseღ, imbratisabila!:))

3.Seria Divergent de Veronica Roth- A fost al naibii de greu sa aleg care sa fie pe 1, care sa fie pe 2 si care sa fie pe 3. Am zis ca merge daca o pun si pe trei. Trebuie sa-i mai fac vreo prezentare ?!  Deabia astept volumul 3. Probabil, Convergent

4. Seria "Hush Hush/ Ingerul noptii" de Becca Fitzpatrick. - Am citit toata seria aparuta la noi, in 3 zile! Plangeam si radeam o data cu Nora. Una din marile mele fantezii este ca Patch sa existe. O.O

5. Seria "Fortele raului absolut" de Kelley Armstrong - La inceputul seriei am crezut ca o sa fie oarecare. Dar, pe parcurs sau mi-am dat seama ca e o serie geniala! Mai ales sfarsitul..^^

6.Seria "Fetele Gallagher" de Ally Carter (Sau ma rog, ce-am apucat sa citesc din ea..:D)- E ceva geni "Spioanele" de pe Jetix. Si umor, si suspans, si iubire, si de toate! A fost super relaxant sa citesc primele 2 volume. Deabia astept sa citesc si restul.

7. Alchimistul de Paulo Coelho- Cartea asta mi-a schimbat viata. Ma rog, perspectiva asupra vietii. Ma facut sa dau o atentie mai mare, detaliilor din jurul meu.

8. Seria "Chimie perfecta" de Simone Elkeles- Stiu ca unora vi s-a parut telenovela. Nu neg. Eu una, cand am citit primul volum, am simtit ca ma uit la "Pariu cu viata". Dar,  totusi, eu una m-am regasit in personaje. In Brittany cat si in Kiara. E o serie care merita citita. Deabia astept "Recatie in lant".

9. Aleph de Paulo Coelho- Ultima dar, nu cea din urma. Eu il ador pe Coelho. Cartile lui sunt al naibii de grele. Dar, in acelasi timp am o placere ciudata cand citesc carti de-ale lui. Deabia astep sa mai citesc cate ceva de'al lui. Cartea este asemanatoare cu Alchimistul. O fraza are mai multe sensuri.

Acestea fiind spuse, cam asta e topul cartilor citite in 2012. Nu e cine stie ce, m-am apucat tarziu de citit. Dar, doar mai avem inca un an in fata sa intreptam asta. Right?!
Sa aveti o zi iubibila! <3 (^_^) => A voastra, Lissaღ 
A, nu uitati ca, facem Revelionul alaturi de Rose

1 comment:

  1. Buna! Am vazut ca pe lista ta de carti apare si titlul seriei "Fetele Gallagher", serie care m-a impresionat profund, exprimand o lume in care ma regasesc total: cea a spionajului. Desi tema este aceeasi in ambele cazuri, nu sunt de loc de acord cu asemanarea acestor volume cu un desen animat. Cartea este mult mai interesanta si categoric mai frumoasa in adevaratul sens al cuvantului.
    Daca tot ai aceasta pasiune, a cartilor, am scris si eu una pe blogul meu: http://justdomebook.blogspot.com/

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3