Monday 3 December 2012

Crescendo de Becca Fitzpatrick (Recenzie)

IN-CRE-DI-BIL!

Cand apele pareau ca s-au linistit, ies la suprafata secrete surprinzatoare si adevaruri dureroase. Relatia dintre Nora si Pach  incepe sa scartie. Vee, prietena cea mai buna a Norei se combina cu Rixon, cel mai bun prieten al lui Pach. Totul incepe atunci cand Nora ii spune lui Pach ca il iubeste dar, acesta are o presimtire stranie si pleaca fara prea multe explicatii. Nora incepe sa nu mai aibe incredere in el si asa urmeaza sa se desparta. Dupa despartire, ea afla ca dupa ce Pach a plecat de la ea de acasa s-a dus la Marcie Millar, dusmanca Norei inca din generala. In actiune isi face aparitia si Scott, un prieten de-al Norei din gradinita care s-a mutat din oras cu multi ani in urma. La un momentdat cred ca de pe la pagina 250, actiunea o ia razna de toooot! Adica, sunt asa multe intorasturi de situatie, unii prieteni devin dusmani, cei care pareau a fi dusmani se dovedesc a fi prieteni, si tot asa...  Vreau sa fiu indulgenta asa ca, va spun una dintre intorasturi. Sunteti gata?  Tatal lui Marcie se dovedeste a fi si..ei bine, tatal Norei. Restul, descoperiti voi adica, v-as strica suspansul daca v-as mai spune ceva. Dar, pot sa va spun finalul... sau o parte. Cand pare ca tot cosmarul s-a sfarsit, iar Pach renunta la meseria sa de inger si vrea sa fuga cu Nora, sunt opriti. De cine? Cititi cartea!:)

Parerea mea:
Cartea asta a fost pur si simplu...WOW. Cand am terminat-o mi-am dat seama ca mainile imi erau transpirate iar, inima imi batea cu putere. A fost o povest foarte plina de suspans, captivanta, a avut ci cateva faza de umor. Mi-aduc aminte ca era 12 noaptea si am inceput sa rad citind o replica din Crescendo. Mama s-a trezit instantaneu si a alergat panicata la mine sa ma intrebe ce am, a crezut ca plang. Adevarul e ca, intradevar am ras cu lacrimi. Nu-mi aduc aminte cand... Dar, a fost ceva care ma luase prin surprindere... Asa ca, cititi cartea! Isi merita fiecare minutel!

Inca nu am gasit o melodie care sa-mi surada.. Sunt in cautare. Cand o gasesc o s-o postez!:)

Nota: 5+/5   E geniaaala!

3 comments:

  1. ah de abia astept sa mio iau vezi c-am facut o rubrica scimb de bcarti

    ReplyDelete
  2. nu faci un concurs de craciun???

    ReplyDelete
  3. Cu siguranta, probabil o sa fac unul cu volumul 9 si 10 din Vampirii Sudului in editie de chiosc, sau Eve 2. Poti sa dai follow la blog, te rog?

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3