Friday 25 January 2013

Palavrageallla #5 + My covers channel

Hei dragilorrr! In sfarsit e vinerii! Doua zile de stat sub plapuma cu o cana de ciocolata calda si o carte buna, ne e tare?! Bine + 13 exericti la romana + alte chestii la romana pentru olimpiada... Mi-au ajuns o parte din cartile comandate de pe elefant.ro.. O sa postez in weekend ce am primit. La scoala e naspa.. In fine.
La cererea tatalui meu postez link-ul channelului meu de youtube. Channnelul e aici. Va anunt ca sunt multe coveruri din care doar 2-3 sunt bune. Daca intrati vizionati doar:
 

Mai incercati si Nebun de alb, Elegie si Vremuri. Sunt vechi si n-am realizat la momentul respectiv ca sunau asa rau. Totusi cele 2 mi se par destul de reusite. Va pupacesc! 


4 comments:

  1. Meritam o vacanta lunga. Am sa ma uit si eu pe channel.;)

    ReplyDelete
  2. Cânți fain! Uu... ce cărți ai primit?

    ReplyDelete
  3. Cat de dragut canti, draga mea<3
    Am fost si eu la Navodari, parca, dar in alt an, cu dansul :o3

    ReplyDelete
  4. Ador cum canti.<3 Fosti colegi de`ai mei din generala care pur si simplu urasc rock-ul si tot ce tine de el au zis ca (virgula) canti SUPER !
    Chiar la un spectacol asteptau sa canti tu;)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3