Saturday 23 February 2013

Nu plange sub clar de luna de Heather Davis ~ Recenzie!

 Cartea a fost publicata la editura LEDA si o puteti comanda aici.
Descriere:
Lumina lunii îţi poate schimba radical viaţa. Şi totul începe atât de simplu… Tu. El. Luna. Te-ai ars!
De acord, poate că în ultima vreme Shelby a făcut câteva greşeli în relaţiile cu băieţii (dar de unde să ştie că Wes „împrumutase” acel Porsche?). Însă mama ei vitregă reacţionează de-a dreptul exagerat când o prinde seara — după ora la care ar fi trebuit să fie în casă — sărutându-se cu un coleg de liceu.
Urmarea? Toate planurile de vară ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoită să-şi facă bagajele şi să plece într-o tabără de reeducare. Adio rochie de bal! Adio bocanci de mers în drumeţii!
Dar Tabăra Semilunii devine un loc interesant când în cale îi apare fermecătorul Austin Bridges al III-lea, fiul unei vedete rock. Tânărul ascunde însă un teribil secret, pe care i-l dezvăluie noii sale prietene: este vârcolac! Shelby ştie limpede că nu ar trebui să se încurce cu un băiat care i-ar complica viaţa, dar nu poate întoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales când acesta arată atât de bine!
De aici nu mai este decât un pas până la o poveste de iubire, din care nu lipseşte magia clarului de lună…

Recenzia + Parerea mea:
Nu stiu ce as putea sa va spun mai mult despre carte decat ce spune descrierea. Descrierea e perfecta, iar cartea si mai si! Serios, as putea sa  va spun ca o sa ramaneti cu o obsesie pentru ursuletii si viermisorii gumati. As mai putea sa va spun ca o sa va ganditi mult timp la carte, desi ati teminat-o.... ^^ As vrea sa va spun mai multe dar, descrierea spune deaj totul. Shelby si Austin Bridges se indragostesc dar, nu e totul atat de simplu.

Nota: ★★★★5/5 (Genialaaa!)

21 comments:

  1. Am citit-o stiu ca mi-a placut mult , si acum imi place desi nu prea imi mai amintesc decat in mare ce s-a intaplat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu am citit-o acum un an si spre marea mea mirare imi amintesc fiecare faza...ciudat!

      Delete
    2. Nu mai stiu detaliile , nici nu ma chinuiam pe timpu ala sa citesc , am citito asa de plictiseala

      Delete
    3. eu nu aveam nari asteptari la inceput de la ea.

      Delete
    4. Sincer nici eu dar m-a surprins placut si a fost foarte frumoasa si o lectura usoara.

      Delete
    5. a fost destul de usoara, umpic cam usoara

      Delete
    6. Pai e numai buna pentru o zi de vara in care nu ai ce face :)

      Delete
  2. Ma bucur ca iti place. Am citit-o si eu, chiar daca am auzit despre ea numai pareri rele. Fiecare are propria opinie.
    Cartea este minunata, nu ai cum sa nu te indragostesti de Austin Bridges al 3 lea.
    Cel mai mult mi-a placut porecla data de Shelby mamei sale vitrege:"iepuras".

    ReplyDelete
    Replies
    1. O da si mie, din pacate imi trezeste numai cosmaruri porecla..si eu sunt poreclita ceva de genul numai ca Iepuie!!!

      Delete
    2. :)) De unde ti se trage porecla asta

      Delete
  3. 5 din 5? Mi se pare prea mult... -.- Eu una m-am plictisit atât de cartea aia încât după ce am terminat-o am dat-o unei prietene la schimb. În fine, e prea clișeică pentru mine. Dar drăguță recenzia. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fiecare are gusturile sale

      Delete
    2. Dap,mie mi-a placut dar parerile se schimba de la persoana la persoana.

      Delete
  4. Prietenul meu mi-a facut azi comanda la semnul , casa noaptii , de 2 martie , abea astept sa ajunga:X

    ReplyDelete
    Replies
    1. ce dragut..Casa noptii e superba si are un umor de care te desparti cu greu!

      Delete
    2. DA:X . miar place sa se publice mai cateva volume . pacat ca anu asta apare finalul

      Delete
    3. eu astept sa se hotarasca cineva sa faca filmul.

      Delete
  5. Eu am citit-o si i-as fi dat 4/5, dar fiecare are propria opinie. Imi place mult scurta recenzie pe care ai facut-o tu, pana la urma nu trebuie sa vorbim mult ca sa zicem ca ne place. E o postare foarte buna Lissa. Succes in continuare!

    ReplyDelete
  6. Mie imi place cartea si zic ca merita,iar recenzia scurtuta dar draguta :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da e ok , o carte de citit daca nu prea ai ce face

      Delete

Parerea ta conteaza! <3