Friday 2 August 2013

New in my library! #10 + New obsession. (^-^)

Hei dragilor! Ce mai faceti? De ce este asa pustiu?
Eu vorbesc serios. Multa lume e in vacanta sau chiar nu mai am eu cititori? Stiu ca sunt maestra in a plictisii oamenii, dar chiar asa?!

Ok, in alta ordine de idei mi-am mai cumparat cateva carti cu ocazia revenirii mele in tara plus ziua de nastere a unei "noi" bune prietene. [ Sayuki (da, acea Sayuki. :)) ) ]

Sa va arat ce-am mai strans.
Cum tot am spus, mi-am luat Evernight 2 - Visatoarea de Claudia Gray.
Mi-am dorit asa de mult Reactie in lant incat n-am asteptat pana sa o cumpar si in ziua in care mi-a ajuns coletul am aflat ca am castigat-o si la un concurs. :)) I'm luky.  Deci asta-i Reactie in lant de Simione Elkeles (Chimie perfecta 3)
Cand esti vrajitoare.... de Caroline MacCullough.
Primele volume publicate de Epica. Deabia astept sa le devorez. Eu am cam ramas in urma. :))

nymphette_dark99. Nu stiu exact ce ma atras la cartea asta. A fost ca un magnet. 
Si mai sunt 3 enciclopedii despre film, primite cadou de la elefant.ro si carte care am luat pentru cadou, dar nu o dezvalui acum. :))
Si cam astea ar fi.
Voi ce ati mai citit? Ce v-ati mai cumparat? Cum vi se pare vacanta?
Eu una deabia astept sa inceapa liceul. Nu stiu, cred pur si simplu ca-s dornica de noi inceputuri. :))

Ahh... era sa uit de noua mea obsesie. Ed Sheeran. Mda. Tot timpul cand auzeam de el eram ceva de gen "Ihh... afemeiat. Ihh... e naspa" pana am ascultat o piesa de a lui fara sa stiu ca-i apartine. Mda... M-a apucat si pe mine. :))

   
Pai sa aveti o zi/seara/saptamana faina si racoroasa.>:D<






5 comments:

  1. Uuu <3 Ce de carti misto acolo <3 Spor la citit! :3

    ReplyDelete
  2. Nymphette a o carte foarte diferita, cel putin din punctul meu de vedere, iar Zece lucruri mi s-a parut amuzanta si foarte draguta. Lectura placuta!

    ReplyDelete
  3. Eu nu mi-am cumpărat nimic, știi... încerc să nu mai cumpăr până nu termin cam 90% din ce am în bibliotecă.
    Lectură plăcută!
    Și aw, ed Sheeran.
    Așa am fost și eu! La început când toți erau cu Ed Sheeran, eu ”cine-i ăsta?” și acum mi-am umplut telefonul cu melodiile lui. o.o

    ReplyDelete
  4. Eu citesc Micutele mincinoase... Si iti recomand si HOLLYWOODUL E CA UN LICEU DE FITE... Mi-am amintit cand ai zis de liceu. Si eu abia-l astept dar mai am doi ani pana atunci! ;-)

    ReplyDelete
  5. Wow ,wow ce de carti frumoase! <3 esti norocoasa. :3 Eu m-am apucat de curand de seria Ingerul noptii care e superba ,desi o citesc in format electronic :( ( sunt in colaps economic in ultima perioada cum ar zice o prietena de-a mea :)) ) si m-ai am 3 carti care asteapta sa fie citite imprumutate de la o prietena. Spor la citit! >:D<

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3