Saturday 24 August 2013

Concurs! + Viata personala #1 ~ Ce e prietenia si ce inseamna prieten?

Ok, am deschis aceasta rubrica intocmai pentru voi. Am vazut ca multa lume nu o stie pe "Lissa". Ok, totusi vreau sa va spun ca am facut acest blog intocmai pentru a "ma ascunde". Sa nu stie lumea exact cine sunt. Adica, sa nu-mi mai asum prea multe riscuri pentru ceea ce scriu, dar viata e despre riscuri, nu? Daca nu, care ar mai fi distractia?! :))

Eu sunt cumva simpla. Am un cerc restrans de prieteni si intocmai de aia am deschis acest subiect.
Si totusi nu a fost numai asta cauza. De curand am fost invitata sa fac parte dintr-un grup "A.T.O.R." ( Asociatia Tinerilor Ortodocsi Romani). Cum e fata ascultatoare n-am putut sa nu refuz, cu atat mai mult cu cat am fost invitata sa vin si cu chitara, m-am dus. Si stiti ce? A fost genial.
Al fiecare intalnire dezbatem pe o tema data. Data trecuta a fost prietenia. Si am fost surprinsa sa-mi dau seama ca in capul meu nu-mi pusesem nici o data intrebarea "Ce e prietenia si ce inseamna un prieteni pentru mine?" Intrebarea mi-a pus capac. Si totusi, am reusit sa gasesc rasunsul dupa o saptamna.

Ce inseamna prietenia pentru mine?

Prietenia pentru mine inseamna sentimentul de siguranta care mi-l ofera o persoana care e asemeni mie si care mi-e aproape indiferent de situatie. E tocmai siguranta ca mai e cineva la fel de nebun ca tine. Cred ca asta inseamna pentru mine prietenia....Siguranta. Sinceritate. Bucurie. => Prietenie.

Ce inseamna un prieten pentru mine?

Hmm. Asta a fost mai complicat.

Un prieten pentru mine inseamna... Nu stiu, implinirea? Chiar nu stiu sa pun in cuvinte ceea ce cred. Pur si simplu faptul ca un om ma intelege, ma asculta si ca mda... are hobby-uri comune si aceleasi melodii in playlist-uri da un oarecare plus, dar simplu fapta ca te suprapui cu o persoana e frumos. Faptul ca.. sti ca poti povesti orice fara bariere. Ca palavragiti asa la nesfarsit. De detoate. De carti. De filme. De muzica. De iubiri ingropate in trecut. De tooooot. E SF. Hmm... mai e si faptul ca poti face tampenii cu el. Cum ar fi (distractia noastra maxima) datul in leagan. E fun.. sti ca ai un prieten langa tine si sti ca nu o sa te considere nebun. E frumos. E intelegere. E prietenie.

Stiu ca nu sunt coerenta, dar cine ar fi la ora asta? In plus a inceput sa-mi fie greu sa-mi mai gasesc cuvintele si timpul necesar pentru a scrie. Imi pare rau daca nu intelegeti ceea ce-am scris. Cred ca mai mult am scris-o pentru mine... Pentru nu stiu...prietenele mele?

Am stat mult sa ma gandesc daca sa postez post-ul. Am sters si am scris dinnou. Am sters si am rescris. Si tot nu a iesit exact ceea ce vroiam, dar poate intelegeti ceva.
Voi ce intelegeti prin prietenie si prieten? Ce inseamna pentru voi?

Vreau totusi sa le multumesc lui Alexandra (aka Sayuki ~ Ciresica.) si lui Carmen ( aka BF')
Sunteti cele mai bune prietene din lume. <3 Si cand ma plangeam ca n-am prietene, uite ca m-am facut cu doua befefeice. Ce-i si mai dragut e ca sunteti diferite amandoua. Una are ce nu are cealalta si vice versa.
Cred ca va iubesc. (^-^)



Ca datul nostru in leagan.(Ale) sau mancatul gogosilor uscate de la Kaufland. (Carmen)
Asa cum imi ascultati amandoua povestile, over and over again. :))
<3
Sunteti iubibile. <3

P.S. Un weekend placut tuturor! :)

P.P.S. Nu uitati de concursul de aici. (^-^)

5 comments:

  1. Mă bucur că ai parte de astfel de experiențe, după cum observi cele mai frumoase lucruri ți se întâmplă din greșeală.
    Frumos spus!

    ReplyDelete
  2. Minunată postare! Prietenia este una dintre cele mai prețioase comori ale vieții. Și eu sunt membră ATOR. ^^ Am dezbătut de asemenea acest subiect la una din întâlnirile noastre.

    ReplyDelete
  3. Iii, e asa dulce<3 Si tu si postarea<33 Eu cred ca partea cu 'hobby-uri comune si aceeasi muzica in playlist' si in general chestiile in comun nu sunt doar un plus, ci parte din esenta prieteniei..Doua persoane care nu au mai nimic in comun pot fi prieteni, dar nu vor ajunge niciodata sa se inteleaga una pe cealalta cu adevarat si va fi o prietenie seaca...din mai mult sau mai putin trista mea experienta:))

    ReplyDelete
  4. Ti.ai ales foarte bine cuvintele in legatura cu ce inseamna cu adevarat prietenia :) Un prieten te accepta asa cum esti , fara sa iti ceara sa schimbi ceea ce e parte din tine . Si orice s.ar intampla capul sus , si nu te lasa influentata de altul/alta . Traieste in nebunia ta proprie , traieste viata la maxim , fa galagie , razi cat poti de tare si ia.o raznaaa acum cat esti copil :)) . Nu te schimba , ramai cea pe care o stiam cu totii :D . Have fun ! >:D<

    ReplyDelete
  5. P.S. Mi.am schimbat si numele la cererea ta (nu mai sunt Daron Malakian =)) ) ;))

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3