Wednesday 4 September 2013

Concurs aniversar #3 ~ Aproape un an de bufnitisme! (^-^)

Mda... Pe 9 Septembrie blog-ul meu implineste un an. Si parca ieri scriam primele posturi. Parca ieri ma bucuram ca am 5 urmaritori si 100 de vizualizari... Ce repede crestem.


M-am gandit sa fac un concurs cu un premiu care am vazut ca va tenteaza destul de mult.

Cum mi-e lene sa ma joc cu rafflecopter-ul am zis sa fac niste reguli mai simple.

Ce trebuie sa faceti:

1. Sa lasati un comentariu cu numele GFC cu (,) care urmariti blog.ul.

Pentru intrari in plus:

1. Scrieti pe blogul vostru despre concurs, lasati inca un comentariu cu link-ul postului.
2. Mai aduceti un urmaritor prin GFC si lasati inca un comentariu cu numele celui convins! <3


Sper sa va placa. Concursul se incheie pe 9 Septembrie!<3

A, acum ca v-am spus ce trebuie sa faceti sa va spun si premiul, nu?

Premiul este cartea Numerele de Rachel Ward! <3



Sper sa va placa si succes tuturor!

29 comments:

  1. GFC cristina cirstea
    http://krisszu95shinnygirl.blogspot.ro/2013/09/at-random.html
    Este o super carte

    ReplyDelete
  2. Mersii pentru concurs, am auzit ca este frumoasa cartea ;D

    ReplyDelete
  3. LA MULȚI ANI DEJAAAAAA!!
    GFC: Anca
    e ok dacă fac postarea și chestia cu urmăritorul mai târziu? ^^

    ReplyDelete
  4. GFC: Diana DD
    La multi multi ani! Multumesc pentru concurs si sper ca si la anul sa te gasesc tot aici si sa nu renunti la ceea ce faci.

    ReplyDelete
  5. GFC: Raluca P.
    La mulți ani! :*

    ReplyDelete
  6. GFC: furelise
    La mulți ani și ție și blogului! Sper să nu greșesc, dar e și ziua ta, nu-i așa? Pe 17? Mwhaha. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uuuu. Da.<3 De unde stiii? :*

      Delete
    2. La multi aniiii>:D< Cred ca ai zis la inceput ca ai facut blogul precum un cadou de ziua ta sau asa ceva :)))Cred :-??

      Delete
    3. De la Anca stiu :)) Siii mi-am notat si pe telefon, sa nu uit :))

      Delete
  7. Mihaela Manica
    Mulţumim pentru concurs!!

    ReplyDelete
  8. GFC: Andd D.
    La multi multi multi ani blogului tau!>:D<

    ReplyDelete
  9. LA MULTI ANI!!!!!!!!!!!!!!!
    sA AI PARTE DE TOT CE ITI DORESTI SI SA FACI CAT MAI MULTE POSTARI
    si viata lunga sa aiba blogul tau si cat mai multi urmaritori!
    Sper sa pot participa si daca nu am blog

    ReplyDelete
  10. Si numele GFC este:Laura Serafincean
    Si sa sti ca am dat mai departe si pe google si twitter si pe facebook(https://www.facebook.com/x74laura/posts/561834490541879)

    ReplyDelete
  11. GFC: horade
    Share: https://www.facebook.com/demetrescu.horatiugabriel/posts/594205387289391
    P.S. Aniversari fericite pentru tine si blog !

    ReplyDelete
  12. GFC: sabrina8_dulcik
    La multi ani!

    ReplyDelete
  13. GFC: Barbu Mălina
    Share: http://yukiblack.wordpress.com/2013/09/08/concursuri/
    La mulţi ani !

    ReplyDelete
  14. GFC Paun Catalina Cezarina
    La multi ani!

    ReplyDelete
  15. GFC : Gabi Gabriella

    La cât mai multe postări ! :*

    ReplyDelete
  16. GFC: dana71
    Felicitari pentru aniversari !

    ReplyDelete
  17. Am adus pe : Marian Ionut.
    :)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3