Friday 6 September 2013

Concurs Aniversar #4 ~ Luna plina de Kelley Armstrong.

Hei hei hei tanar si liber! (Ovidiu Mihailescu - Tanar si liber)
Hei hei hei aici pe pamant.

Ce mai faceti voi, dragilor? Ce mai cititi?

Dupa cum bine am zis in ultimele 5 posturi, e ziua coltisorului meu pe 9 Septembrie. Asa ca, sa curga cu concursuri. :))

Mda, sa nu uitati de concursul care e deja in desfasurare, ala asa.. mai pentru lenesi. :))

Acum am facut un concurs cu o alta carte care sper sa va tenteze. Eu mi-am dorit.o mult, dar am zis ca "dar din dar se face rai" (^-^)

(Anca ~ carteaa asta-i facuta pentru tine! )



Deci, completati raffleu' de mai jos si poate aveti noroc.
  Si si si... sa incepem. <3
Good luck everyone! >:D<





a Rafflecopter giveaway

21 comments:

  1. Nu stiu ce rubrici ai mai putea adauga

    ReplyDelete
  2. Mulțumim de concurs.
    Eu aș vrea o rubrică de creație, sincer. Nu știu legătura cu cărțile, dar mi-ar plăcea. :)

    ReplyDelete
  3. Hmm... ce ai zice Carte vs. Film?

    ReplyDelete
  4. Păi, o rubrică cu muzică :D.

    ReplyDelete
  5. Ce specială mă simt că-mi zici asta. :3
    de ce e făcută pentru mine? :O REALLY?
    well, Sincer mi-ar place să faci un post despre muzica ta. Spre exemplu, muzica de săptămâna asta.
    Știu că este blog cu lectură, dar nici cărțile nu merg fără muzică uneori.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sunt de acord cu Lissa. Adica in fine, Luna plina e pentru aproape oricine, pentru ca e perfecta.<3

      Delete
  6. Multumim pentru concurs Lis :* As dori sa vad rubrica cu muzica :D Asa mai descopar si eu melodii noi :D

    ReplyDelete
  7. Mulţumim mult pentru concurs!! :** Ar fi foarte frumoasă o rubrică cu filmele tale preferate sau cu muzica ta preferată. Şi poate o rubrică cu câte ceva despre tine... :D

    ReplyDelete
  8. Cred ca o rubrica despre muzica sau despre filme ar fi potrivita.

    ReplyDelete
  9. Nu stiu ce-ar merge. Banuiesc ca muzica.

    ReplyDelete
  10. Nu stiu ce sa spun,cred ca ar merge o rubrica cu citate preferate din carti si melodiile care iti plac.

    ReplyDelete
  11. Hmm, cred că o rubrică despre muzică ar fi mișto. Ehh, știu că nu sunt prima care a spus asta [și, probabil nici ultima], dar mno, e cam primul lucru care-mi trece prin cap. :Đ

    ReplyDelete
  12. Mi-ar place rubrica "Înainte de culcare" :))
    Mult succes tuturor şi mulţumim de concurs :)

    ReplyDelete
  13. Rubrica- Funny clips/pictures/moments

    ReplyDelete
  14. Probabil una despre cartile noi aparute,dar e in regula si asa ,nu cred ca mai trebuie ceva adaugat! :)
    Multumim mult pentru concurs! >:d<

    ReplyDelete
  15. Optez ca toata lumea pentru muzica deoarece observ ca avem gusturi apropiate si chiar as vrea sa descopar si alte melodii pe care nu le stiu :))

    ReplyDelete
  16. O rubrica despre filme ar fii perfecta!

    ReplyDelete
  17. Hmmm pai o rubrica in care sa scrii citatele preferate :?

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3