Sunday 10 November 2013

Chestiuţe noi + We love music #7

Salut zâmbiricilor! Ce mai faceţi? :o3

Eu sunt bine, par foarte veselă, dar nu sunt. La liceu mi se pare greu, în sensul că toţi profesorii cred că materia lor e cea mai importantă. Deşi sunt la filologie am cei mai duri profesori de real. La biologie e cel mai rău. Prea multă materie, profesoara prea exigentă şi dacă aveam vreun gând să fac medicină ei bine, a zburat de mult. :))

De citit n-am mai citit prea mult. M-am apucat de Metamorfoza, dar până acum m-a dezamăgit.

Nu prea am timp pentru mine, mi-e aşa ciudă că nu am când să mai postez.

Ohh, chiar.. Mai e cineva pe aici?

În mare la liceu sunt în parametri, n-am avut nici o notă care să-mi provoace stres... :))

În ultimul timp am acordat ceva mai multă atenţie muzicii, poate mă ajută bunul Dumnezeu să mai fac un cover or something... Mi-am adus aminte de eşecul meu cu liceul de arte şi m-am pus pe treabă, poate mai încolo îmi iese faza cu band-ul.

Mă simt aşa.. melancolică. Doar ce a trecut săptămâna şi-mi dau seama câte s-au întâmplat şi parcă mă ajung toate... Vă las cu puţină muzică şi vă scriu la sfârşit esenţialul melancoliei. :)))

Sper să vă placă. :3


Hmm, în mare ca să mă înţelegeţi, Lissa nu poate fi cu Dimitri, pur şi simplu nu se poate...

Şi mă plângeam că n-am trăit pe pielea mea toată melodia lui Taylor, uite că acum am trăit... doar că nu avea maşină şi nu era în echipa de fotball... (:

Voi ce aţi mai citit? Cum sunteţi la liceu/şcoală?

O săptămână frumoasă! :o3


2 comments:

  1. Pf trebuie să fac și eu un post despre prima lună de liceu pentru că am de zis. Și eu m-am gândit la melodia lui Taylor, dar n-am trecut încă prin the first love. Bună muzica!
    Eu sunt încă aici, să știi! La mine pe blog chiar că nnu e nimeni în schimb.

    ReplyDelete
  2. Muahahaha...am chef de un umor negru uneori. E nasol liceul în profunzimea sa greu de descifrat. E foarte greu la franceză la mine, cu toate că e profil de mate-info. Apropo, e foarte nasoală informatica (adică să dăm un test, iar nimeni din clasă să nu ştie să facă de 5 :-?). Nici eu n-am avut de ce să mă plâng; a fost ok, per total. Dar aştept vacanţa :D

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3