Monday 16 December 2013

Ce mai tare fază din 2013. + We love music #8 + Reîntoarcere.

Hei hei hei! :3
Nu ştiu cum sunteţi voi, dar mie mi-e foarte dor de voi şi de comentariile voastre! :))


Cum nici o dată nu ştiu cum să încep am zis să vă povestesc o fază absolut genială din timpul tezei la Engleză.

Am o domnişoară profesoară cu un simţ al umorului fantastic şi un coleg cu un Iphone în loc de creier.

Cum spuneam aveam teză, iar colegămiu a izbucnit în râs pentru că era logat şi pe facebook şi aprimit asta:.

(Pe facebook) Mesaj de la *Doamna profesoară*:
''Cam cât mai ai de gând să copiezi? Crezi că nu te văd?''

Mda, faza a fost epică!

Hmm, eu am mai citit am cântat mult, m-am împăcat cu Dimitri al meu :)), am făcut multe cadouri, mi-am făcut tublr, am comandat multe cărţi pentru cadouri şi alte bla-bla-bla-uri.

O, Lissa a primit un desen superb de la o colegă iubilicioasă. :3  Se potriveşte aşa de bine pentru colţisorul meu, nu ştiu cum a reuşit să-l facă aşa de perfect. Mulţumesc mult Andreea! <3 ( Pozele sunt neclare, scuze)


În mare cam atât, voi ce mai faceţi?

A! La liceu, păi ca la liceu, am terminat cu tezele Slavă Domnului! Credeam că nu se mai termină. Să văd şi rezultate în mare, la istorie am luat 9, ieeei! :3



Mda, mi s-au întâmplat numai lucruri frumoase în ultima vreme, vă las cu melodiile care-mi zbenguie prin cap în ultima vreme şi poate mai fac nişte cover-uri în weekend. :3





Ar trebui să vă arăt şi teancul de cărţi primite, dar o să fac mai încolo un *New in my library*.

Voi ce aţi mai făcut?

Săptămână uşoară! :o3

1 comment:

  1. Foarte dragut desenul, iar profa ta e epica :3 Felicitari pentru nota ta la isto >:D< Eu azi am terminat cu tezele, si oficial, e vacanta. Bine, mai sunt cateva zile, dar nu imi pasa :)) O saptamana frumoasa iti doresc! :*

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3