Friday 6 June 2014

Dacă eşti la liceu n-ai timp nici să mori # Partea 1.


Well, mi-a fost dor să pot scrie pe blog liniştită şi încă nu pot să îi acord destul timp. :)) Am 3 zile să termin ''Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război'' şi nu ştiu cum o să reuşesc. Liceul în ultmia perioadă m-a stors de energie, a ajuns să mă obosească inclusiv naveta care nu e mai mult de 25 de minute. Ciudat e că sunt zile în care la ore nu se face aproape nimic şi totuşi ajung extenuată, văd un episod din vre.un serial şi adorm cu telefonul în mână, că dacă încerc să citesc, după 2 pagini dorm garantat.
Eu sunt la filologie şi într-un liceu destul de lejer aşa că, îmi închipui cum tre' să fie cineva de la real, mă simt privilegiată.
Hmm, cam astea ar fi motivele pentru care nu am scris. Şi ohh, ştiţi că s-a dormit întreg semestrul şi acum dăi cu portofoliu', proiect, teste şi cine ştie ce alte ascultări că mna, nu avem note. Am început sezonul 11 din Two and half men pentru că aveam nevoie de ceva aşa.. doar să mă facă să râd, că în opinia mea e mai prost decât celelate mai ales dupa primele 10 episoade devine tras de păr.
Nu am apucat să mai citesc nimic. Am luat vacanţă şi de la chitară.
Sunt puţin ''wow'' că a zburat un an aşa puff de-odată.
Am început să ascult mult Birdy şi cam atât...
Voi ce mai faceţi? Ce planuri aveţi pe vară?
Eu vara asta vreau să:
  • Pun mâna pe chitară aşa cum n-am mai făcut-o până acum
  • Să citesc toate operele pe care le voi studia în clasa a 10a.
  • Să fac fotografii şi să mă perfecţionez în asta.
  • Să ies cu Alexandra, Belchiz şi Claudia am tot amânat întâlniri din cauza liceului şi pe Ale o mai am doar pe timp de vară. Prieteniile sunt greu de întreţinut şi mai nou nici de alea nu ai timp.+ D&P :3
  • Să dorm
  • În final, categoric să NU mă îndrăgostesc.
Mini vacanţă plăcută. <3
Şi puţină filozofie de viaţă. :3
Un weekend plăcut. Să aveţi ''timp'' de toat ce vreţi. <3


4 comments:

  1. Bucură-te că în a 12-a n-o s-o mai ai pe profa de fizică să vă ţină prelegeri despre cum ai atât de învăţat că n-ai timp nici să treci strada...pentru ca apoi să v-o trântească în faţă că oricum majoritatea se apucă de învăţat abia în aprilie:))
    Nu înţeleg de ce ţie şi multora din blogosferă vi se pare aşa extenuant liceul, mie mi-a fost okay chiar la mate-info, nu m-ar deranja s-o mai iau o dată de la capăt:)
    Şi o să fiu pe-aici şi în septembrie:3 După ce termin cu bacul şi admiterea ne facem de cap:>:)) Uh, mi-e dor de tine:-<

    ReplyDelete
  2. Ruxyyy sa sti ca eu nu mananc pizza,doar imi place sa dau comanda :3

    ReplyDelete
  3. Vară frumoasă să ai, Lissa! :)
    Sper că ai avut o experiență bună anul acesta și sper să te întorci pe blogger cât mai curând! ;)

    ReplyDelete
  4. Nu dispera! Nici primul an de facultate nu e mai usor :)) ;)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3