Saturday 26 July 2014

Provocare pentru blogosferă #1 - Cum aș vrea eu să fiu ( eu perfectă )

Prima dată am vrut să fac un post despre cum îmi doresc eu să fiu, adică dacă ar exista o „eu” perfectă, cum aș vrea să arate, să fie. Voiam să scriu pe blog-ul meu personal, cel în care mă descarc și pe care nu-l știe mai nimeni și dacă-l știe e pentru că mi-e apropiat. Gândindu-mă mi-a venit în cap să mă întreb de ce vreau să scriu acolo și hmm.. am ajuns la concluzia că acel blog e scutul meu și în același timp oglinda stărilor mele de spirit plus că așa e modul meu de a mă ascunde de ceea ce simt, scriu ceea ce simt, dar nu l-as să se vadă, nu le recunosc și nu mi le asum.
Acum consider că am „crescut”, măcar prin experiență și vreau să îmi asum „totul”.

Lansez o provocare pentru toți urmăritorii mei și toți ce au timp. În ce constă ea? Păi să ne imaginam că am avea posibilitatea de la Dumnezeu să ne creăm pe noi.. Perfecți. Cum ați vrea să fiți?
Eu mă gândeam să scriem cu am vrea să fim poate acum, poate în viitor, oricând vreți voi. Și să citim asta peste ani și să vedem dacă ne-a ieșit.. Voi ce spuneți? E o idee ok?

Voi ce mai faceți?
Eu o să revin cu un New in my library imeeens! Și probabil cu provocarea, dacă vă sună tentant. :o3
Week-end frumos. :3

4 comments:

  1. Aș face provocarea, dar ar putea lua o întorsătură dramatică. (pentru că sunt Anca și asta face Anca)
    Aștept totuși postarea ta și poate mă inspir. :)
    O zi faină!

    ReplyDelete
  2. Ok, eu mă bag. Provocarea sună foarte mișto :3 Cred că săptămâna asta, cel mai târziu săptămâna viitoare e gata :*

    ReplyDelete
  3. Am acceptat și eu provocarea, iar aici ar fi răspunsul meu: http://oaia-fantastica.blogspot.com/2014/08/provocare-pentru-blogosfera-cum-as-vrea.html

    ReplyDelete
  4. Hihi! Imi place provocarea.
    O voi face si eu.
    Frumos blog. Ma bucur ca te-am gasit!
    O zi faina!

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3