Saturday 23 August 2014

Împreună promovăm lectura, împreună schimbăm lumea!- Primul pas al proiectului

Să inițiezi un proiect nu e așa ușor cum pare. Atunci când îți vine ideea pentru prima dată pare atât de simplu! Dar am 16 ani! Idei am destule, dar trebuie să muncesc la aplicarea lor. Pentru început am creat o pagină de Facebook pe care o găsiți aici. Puteți da like și share.
 
 Cum spuneam, e destul de greu să pui pe picioare un proiect. Norocul meu este că am o mămică  care măcar îmi deschide niște căi, în sensul că îmi dă un punct de plecare. Acum studiez ”Managementul de proiect” și cum să scriu un text luând-o de la 0.
 
Vreau să mulțumesc tuturor celor care mă sprijină. După lansarea ideii au apărut oameni frumoși și buni, care vor să ajute și le mulțumesc! Sper ca toată lumea să vadă că nu suntem o generație pierdută, speranța există! Poate să-mi spună oricine, orice că eu nu pierd speranța. Foarte multă lume mi-a spus că-mi pierd timpul! Eu tot vreau să încerc.
 
Câteva zile nu o să fiu prea activă pe partea de redactare și blog. Las pe seama voastră distribuirea postului principal de aici ca să pot să studiez și partea teoretică. Nu pot începe o treabă așa.. pur și simplu. Trebuie să am o bază teoretică pentru a conștientiza efectiv în ce mă implic.
 
Încă aștept idei la adresa de e-mail amy.rockgirl@Yahoo.com .
 
P.S. : Am hotărât să nu mai menționez de credință, pentru că e un subiect foarte sensibil, la care nu pot adăuga argumente dacă sunt pusă la zid. Așa că acum am înlocuit ”credința” cu simplul ”bun simț”.
 

1 comment:

  1. Foarte frumos! E bine ca te interesezi mai intai de toate. Asta e un punct bun de plecare.
    Sper sa mai treci pe aici sa ne spui cum evolueaza lucrurile si daca, bineinteles, ai nevoie de ajutor.
    O zi faina si spor la treaba !

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3