Sunday 31 August 2014

Ziua limbii române! Încă promovăm lectura!

La mulți ani scump limbă! Nu pot decât să mulțumesc că avem așa o limbă frumoasă și ușoară.
Ieri îi spuneam mamei mele: ”Mami.. mi-e dor de Florian Pittiș, e ca și cum îmi strigă să îl caut.” Am crescut cu vocea lui, era când Winnie Pooh, când Grohi unori era și Regele leu! Am deschis laptopul și l-am găsit pe prima pagină de Youtube! Așa că vă las video-ul care mă aștepta în feed. :3
S-au mai alăturat proiectului ”Pagini cu suflet pentru fiecare” încă patru blogușoare:
Și cel mai nou blogușor venit în lumea noastră, Cris's Street
 
Zile frumoase! :3

2 comments:

  1. Uhh ce frumos !:))Si eu iti urez un mare la multi ani,limba noastra draga!<33
    Merci frumos ca m-ai adaugat!Particip 100% si cu tot dragul!!!:33

    ReplyDelete
  2. Am văzut mail-ul de Libris și am „mulțumit” și eu limbii române pentru că este așa frumoasă. :)
    Felicitări, Lissa! Campania crește pe zi ce trece!

    P.S: O să îți trimit azi niște poze. ^_^

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3