Saturday 15 August 2015

Din desenele mele :3 ~ Some of my draws

Heii, după cererea publicului, am scanat desenele mele, care nu sunt multe şi nici foarte reuşite.

Hey ya, first of all let me tell you that I'm not a native english speaker, my english is just basical so if I do mistakes, please don't kill me,

Cele care sunt câte două, sunt în creioane. Cele din blocul cu spirală, sunt lucrate cu pasteluri cretate. Nici una din cele două modalităţi de desen nu sunt destul de exersate. Aşa că aici sunt desenele, am ales să le pun inclusiv pe cele nereuşite pentru că sunt făcute tot de mânuţa mea şi fiecare plecam de jos. Plus că nimeni nu e perfect.

Here are some of my first draws of my life, the ones with  2 draws in a picture are in pencils and the other ones are in chalk pastels and I love them!
Bărcuţele au fost primul meu desen în pasteluri.


Acesta a fost primul corp, real  desenat, un eşec total. În mare pare a fi Lana, dar e destul de greu să faci oameni.
No one is perfect and that's why I posted here my failures too because I thought it isn't fair to show only the good drawings. So here is my Lana del Rey big, big, very big failure. Is so hard to draw realistic people.
Am plecat de la un tutorial, iar la final m-am gândit să îi dau o notă de auteticitate, aşa că am încercat să-i fac să semene cu Munţii Bucegi.
I was watching a  video tutorial and then I wanted to do my draw a little bit more authentic so I made it to seem like the Bucegi Mountains.
 Există o mulţime de tutoriale uşoare pe net.
 Are so many easy tutorials out there.
Cam asta sunt toate desenele în pastel.
Hmm, there was all my chalk pastel drawings.





 Sweet Baymax

 Anime-ul din dreapta este făcut de către un coleg.
The anime girl is made by a classmate.
 O încercare de portret. Trebuia să fie Oliver Qween.
Here it is, another try of realistic drawings. I wanted to be Oliver Qween, but well is just another failure.





Cam astea sunt toate, aştept ceva păreri şi critică, pentru că până la urmă critica e cea mai constructivă!
Well, that's all for now, I'm waiting for your opinion and suggestion. See ya! :3

Voi ce mai faceţi, ce hobbyuri mai aveţi?

8 comments:

  1. Baymax, ma love! <3 <3 <3 Imi plac foarte mult desenele tale, ai ceva talent, eu am doua maini stangi si nu-mi iese niciodata nimic, dar o sa caut si eu tutorialele de care vorbesti, poate poate reusesc sa le dezmortesc putin ^_^

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoase, felicitări! Îmi place în mod special al 5lea desen, cel cu font portocaliu și umbra copacului cu negru și pff, mi se pare cel mai frumos și superb! E preferatul meu din cele de mai sus și abia aștept să văd mai multe desene. M-ai făcut curioasă în privința culorilor folosite. De unde le ai și cam cât costă? Poți să incluzi o poză la sfârșit cu ele sau ceva? Dacă nu poți nu e nici o problemă, sunt doar foarte curioasă și poate, poate încerc și eu.

    ReplyDelete
  3. Mie îmi plac foarte mult! Mai ales peisajul care surprinde apusul, vai, superb! Keep up the good work! <3

    ReplyDelete
  4. Eu zic că ţi-au ieşit destul de bine, mi se pare destul de reuşit cel cu apus făcut în pasteluri, eu zic să continui în desene făcute în pasteluri, te avantajează mult mai mult ^^

    ReplyDelete
  5. Foarte faine! Peisajele mi se par cele mai reușite, mai ales cel cu Munții Bucegi.

    ReplyDelete
  6. Ai primit o leapșă de la mine: http://b-daydreamer.blogspot.ro/2015/08/leapsa-liebster-descopera-bloguri-noi.html :-D

    ReplyDelete
  7. Îs foarte frumoase, serios. Ai talent, ar fi păcat să nu-l fructifici. Îmi plac cele în umbre și creion! :) Spor în continuare și multă inspirație!

    ReplyDelete
  8. Cat de frumos desenezi :). Serios, chiar sunt interesante, iar cel mai mult imi place al cincilea desen, mi-ar placea sa pot sa desenez si eu asa frumos. Sa ne mai arati ce mai faci :)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3