Friday 22 April 2016

Cover nou, I m back :)

Multă vreme a trecut de când nu am mai scris. Mi-era tare dor.

Despre cum sunt eu? Aglomerată, că doar de aia nici nu prea scriu. Am avut simulare Delf și Ielts în perioada asta. Nasoale amândouă. Măcar pentru engleză chiar am timp să îmi îmbunătățesc rezultatele, că am examenul pe 25 Iunie, dar pentru examenul de Delf, I am a kind of a dead person. Că e pe 14 mai. E pentru prima dată când chiar regret un lucru. Că am dat bani pe curs și pe examen, ca acum să mă rog să îl iau. Nu știu de ce la început m-am crezut SuperWoman, că o să pot eu să învăț franceză în câteva luni ce nu am învățat în 6 ani de zile. Eh, dar asta e. Măcar la anul când o să am BAC-ul după atâtea limbi străine o să îmi fie floare la ureche.
Așa că eu sunt între simulări, teme și exerciții în plus, limbi străine.
Știți mișto e când le încurci între ele, aia e super mișto. Mă întreb cum rezistă cei care știu câte 5-7 limbi. Holy moly.

De citit am o tonă de cărți începute. O carte de a colegei mele, Oriunde de Iulia Bangheorghe, o poveste de dragoste a unor îndrăgostiți paralizați în scaune cu rotile, ceva în genul lui John Green. „A Simple Heart” de Gustave Flaubert e un shortstory, drăguț. Încă o carte în engleză, Amaranth parcă o să vă spun când fac postarea cu New in my library și „Eu sunt numărul patru”. Pentru că din când în când am timp să citesc, dar sunt foarte mofturoasă și nu mă mai prinde orice.


Bun, acum despre cover. Am avut timp să înregistrez ceva. Piesa „Aripile” e de curând apărută și mi se pare foarte drăguță și seamănă puțin și prin ce trec eu acum, emoțional, când nu știi ce să mai faci și ce să mai crezi. Așa că sper să fiți drăguți și să lăsați un like melodiei și poate să apăsați butonul de Subscribe. ^-^

Sweet days! :3

3 comments:

  1. Sună bine! Bravo! Te descurci tu și cu franceza, ai să vezi :))

    ReplyDelete
  2. Eu tot prelungesc momentul în care o să mă apuc să învăţ pentru admitere, dar vacanţa asta nu mai 'scap' şi mă apuc să învăţ serios.
    Nu am citit cărţile pe care zici că le-ai început, dar pare interesantă cea de Gustave.
    Spor la citit şi îţi aşteptam întoarcerea :D

    ReplyDelete
  3. E foarte bine ca iti iei cele doua teste, chiar daca e mai greu acum, o sa iti prinda super bine mai tarziu. Rezista acolo :D. O sa fie bine. Daca vrei sa exersezi, intra pe conversationexchange si cauta persoane care ofera franceza ca sa invete romana sau engleza (crede-ma, gasesti destule) si asa poti exersa cateva zile cu un vorbitor nativ, inainte de examen.
    Pentru citit, ai timp dupa examen (dupa primul :D)
    Suna fain melodia. Mai astept si altele, am dat subscribe. :)

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3