Saturday 16 April 2016

Prelungirea concursului de fidelitate

Dragilor, probabil toţi aşteptaţi rezultatele concursului de fidelitate, dar neavând timp destul, nu mi se pare corect să fie doar pentru 2 postări, chiar dacă e vina mea.
Aşa că, ma gândeam să îl prelungesc până pe 6 Mai, aşa că poate vă fac o surpriză şi de Paşte.
Aşa că lista e încă deschisă, sper să nu vă supăraţi pe mine.

Cei înscrişi în concurs până acum sunt:
1.Baban Alexandru-Marian
2.Roxi Adina
3.Malina Ginju
4.Bragoi Lionella
5.Andreea Chiriță
6.Romina Gianina

7. Ilie Andreea
8.Cornelia Pop
10.Emanuela Bercaru
11.Anne-Marie Elena
12.Yuki Black

Plus că mă gândesc că dacă vine vacanţa mai postez şi eu ceva.
În caz că aţi uitat, concursul este aici.

Sper că nu v-am supărat. All the best. Ca pe vremuri Xoxo :))


4 comments:

  1. Hmmm .. :)) nu ne supărăm :) Multă inspirație!

    ReplyDelete
  2. Nu e nicio graba, numai bine, poate fi un cadou frumos de Paste :)

    ReplyDelete
  3. E perfect atunci, ar fi fost aiurea să fie jurizată activitatea doar pe 2 postări.

    ReplyDelete

Parerea ta conteaza! <3